Stress, Kecewa..  

Posted by: Fickry

jumaat adalah hari raya bg umat islam...

namun pada jumaat lepas.. aku berasa sungguh kecewa... hampa.. sedih...

aku kantoi road block.. aku mmg dh cuak tp mane leh lari dh.. klu lari lagi susah.. redha je la..
dh wat salah kena r tanggung.. mula-mula JPJ tu minta i.c aku bg dgn rileks je.. pastu die minta lesen n roadtax. peluh dah mula memercik di dahi...

tapi aku rileks lagi.. aku ckp kat die aku tinggal kat umah. hehehe. pastu die gertak aku. die kate die blh check pkai internet. peluh lagi kuat memercik di dahi..hormon adrenalin aku merembes membuatkan jantung aku berdegup makin laju... aku pun ngaku la.. roadtax n lesen dh lama mati. pastu die trus minta kunci moto aku..

kemudian moto aku ditolak pelan2 ke trak die.. die minta aku sain dokumen SITA.. sedih n kecewa nya aku tgk motor aku di bawa pergi..

separuh jiwaku pergi
bila kau tolak moto
jauhkan dari aku
kau bawak pergi
motor aku...
(guna rentak lagu anang)

aku terus kol shah.. "minta tlg hang amik aku, moto aku kena tarik". thanks kat shah sbb die sanggp g amik aku..

tdo xlena, makan xkenyang bile teringat kat moto.. huhu. separuh jiwa aku dh pergi.huhu

This entry was posted on Sunday, January 17, 2010 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment