Kagum  

Posted by: Fickry

kecewa nya aku bila diberitahu bahawa KAGUM bola sepak (sukan antara inst perguruan) tidak dipertandingkan pada tahun ini..

Kecewa nya.. bila aku rasa tahun ni lah banyak bakat yang boleh diketengahkan...

Tahun ni lah baru blh buat pemilihan..

Tahun ni lah baru blh bersatu...

Tahun ni juga merupakan tahun terakhir untuk aku menyertai kagum.. namun hasrat tersebut tidak dapat dijadikan kenyataan..

Kekecewaan aku bertambah apabila sukan yang kurang popular bagi guru lelaki di Malaysia seperti Tenis dan Bola KEranjang...

kalau tenis tu aku blh pertimbangkan la sebb tenis skang dh jd sukan popular kat malaysia n baguslah kalau guru-guru menguasai sukan tersebut.. tapi bola keranjang perlu kah????

ade ke budak sekolah main bola keranjang.. (klu sekolah cina n sekolah bandar ada la segelintir budak main) tapi sekolah kampung n pedalaman ade ke???????

KECEWANYA..

This entry was posted on Thursday, January 14, 2010 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment